موج آلودگی تهران را فرا می گیرد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 141
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 147
بازدید ماه : 592
بازدید کل : 8940
تعداد مطالب : 476
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1

موج آلودگی تهران را فرا می گیرد

موج آلودگی تهران را فرا می گیرد
اصغری کارشناس، هواشناسی گفت: از فردا 5 شنبه 28 دی ماه هوای تهران آلوده تر می شود و این آلودگی تا روز یکشنبه هفته آینده نیز ادامه خواهد داشت .

باشگاه خبرنگاران: از فردا تا یکشنبه هفته آینده هوای تهران دوباره در مرز هشدار قرار می گیرد و این در حالی است که شرایط جوی پایدار است.

اصغری کارشناس، هواشناسی گفت:  از فردا 5 شنبه 28 دی ماه هوای تهران آلوده تر می شود و این آلودگی تا روز یکشنبه هفته آینده نیز ادامه خواهد داشت .
 
وی تصریح کرد: این در حالی است که شرایط جوی نیز در این چند روز پایدار خواهد بود و از بارندگی یا وزيدن باد هم خبری نیست لذا آلودگی دوباره تهران را به شرایط اضطرار خواهد کشانید.
 
وی با بیان این که فعلاً پیش بینی جهت تعطیلی در روز های ذکر شده از مراجع قانونی اعلام نشده است خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط جوی پایدار در اطراف زمین توصیه می شود مردم نسبت به عدم تردد در مکان های عمومی و استفاده از ماسک و سایر اقدام های پیشگیرانه وارد عمل شوند.




:: برچسب‌ها: موج آلودگی تهران , یکشنبه هفته آینده هوای تهران , 5 شنبه 28 دی ماه , هوای تهران , آلودگی هوای تهران , یکشنبه هفته آینده ,
:: بازدید از این مطلب : 230
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : مانوالا
ت : پنج شنبه 28 دی 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');