مجیدی هر 40 دقیقه یک گل


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 181
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 187
بازدید ماه : 632
بازدید کل : 8980
تعداد مطالب : 476
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1

جواب به سلیقه ژنرال/مجیدی هر 40 دقیقه یک گل

  شاید امیر قلعه نویی الان بخواهد سینه سپر کند و پز گلهای مجیدی را بدهد ولی او باید در مورد کج سلیقگی خود در نیم فصل اول و محروم کردن استقلال از این گلزن ناب پاسخگو باشد.

 -بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال محصول یک دوره سخت برای هواداران این تیم بود ، دورانی که در عین نداشتن یک تمام کننده موفق ، 7 محبوب خود را هم دور از دسترس می دیدند و مجبور بودند تیمی را تحمل کنند که به میانگین یک گل زده در هر بازی قناعت می کرد و بهترین گل زنش در 17 بازی دور رفت فقط 6 گل زده بود.

بدون شک اگر فشار هواداران و مدیران استقلال نبود ، قلعه نویی در نیم فصل دوم هم راضی به بازگشت مجیدی نمی شد به خصوص که حاتمی ، موسوی و محمد رضایی را هم جذب کرده بود ولی بالاخره در ساعت پایانی فصل نقل و انتقالات قرارداد مجیدی برای نیم فصل دوم با استقلال ثبت شد. خیلی ها فکر می کردند که قلعه نویی با آوردن مجیدی و بازی ندادن به او قصد خراب کردنش را دارد و عدم حضور 7 محبوب در 3 بازی ابتدایی دور برگشت هم این شائبه را تقویت می کرد ولی همان موقع هم عنوان شد که مجیدی باید پروسه رسیدن به آمادگی مطلوب را طی کند و بالاخره فرهاد از بازی با مس در هفته بیست و یکم مجوز حضور در میدان را دریافت کرد.

مجیدی که تا به اینجا در تمام بازیها به عنوان بازیکن جانشین به میدان رفته است در هفته 21 برابر مس با 29 دقیقه بازی کاری از پیش نبرد، در هفته 22 برابر ملوان در انزلی به میدان نرفت، در دربی (هفته 23) هم طی 19 دقیقه بازی فقط یک فرصت بادآورده را هدر داد و بالاخره در هفته 24 برابر پیکان که 24 دقیقه فرصت بازی پیدا کرد اولین گل خود و سومین گل تیمش را زد تا استقلال 3 - صفر برنده شود. در هفته 25 مجیدی 20 دقیقه فرصت بازی برابر راه آهن داشت که در همان دقیقه اول ورودش یک گل 3 امتیازی زد. در بازی با فجرسپاسی (هفته 26) به دلیل 3 اخطاره شدن بازی نکرد و امروز هم مقابل صنعت نفت 30 دقیقه بازی کرد و گل پیروزی بخش تیمش را بثمر رساند.

یعنی فرهاد مجیدی از زمان بازگشت به استقلال مجموعا 122 دقیقه بازی کرده و طی این زمان 3 گل زده است . به عبارت بهتر 7 محبوب آبی ها به ازای کمتر از هر 41 دقیقه یک گل برای تیمش به ثمر رسانده است.




:: موضوعات مرتبط: اخبار ورزشی , , ,
:: برچسب‌ها: گل های فرهاد مجیدی , استقلال , گلزنی فرهاد مجیدی , اخبار جدید از استقلال , ,
:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : مانوالا
ت : جمعه 4 اسفند 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');