موازي با رحمتي. ركورد گل نزدن هم شكسته شد


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 153
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 159
بازدید ماه : 604
بازدید کل : 8952
تعداد مطالب : 476
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1

موازي با رحمتي؛ ركورد گل نزدن هم شكسته شد

  در روزي كه مهدي رحمتي ركورد طولاني‌ترين دقايق گل نخوردن در ليگ برتر را جابه‌جا كرد، يك ركوردشكني قرينه هم كيلومترها دورتر يعني در پيكانشهر تهران به ثبت رسيد.

 

تيم سايپا كه تا پيش از بازي‌هاي امروز 443 دقيقه را بدون گلزني سپري كرده بود، بالاخره در دقيقه 74 بازي امروزش مقابل پيكان به گل رسيد تا اين طلسم را بعد از 517 دقيقه باطل كند. اين بالاترين ركورد ناكامي در گلزني در ليگ دوازدهم است كه پيش از اين با 504 دقيقه در اختيار فجرسپاسي بود.

 

به بالاترين حدنصاب‌هاي گل‌نزني در ليگ دوازدهم توجه كنيد. تماشاي پرسپوليس در رتبه سوم اين جدول آن هم با ركوردي كه تيم ژوزه در فاصله هفته‌هاي سوم تا هفتم بر جاي گذاشت در نوع خودش ديدني است.

 





:: موضوعات مرتبط: اخبار ورزشی , , ,
:: برچسب‌ها: استقلال , سیدمهدی رحمتی , بهترین دروازه بان آسیا , رحمتی , فوتبال , پرطلا , اخبار روز , بروزترین خبر ها , ,
:: بازدید از این مطلب : 227
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : مانوالا
ت : شنبه 28 بهمن 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');