چالش در روابط قلعه نويی و نكونام با موضوع رحمتی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 433
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 439
بازدید ماه : 884
بازدید کل : 9232
تعداد مطالب : 476
تعداد نظرات : 30
تعداد آنلاین : 1

چالش در روابط قلعه نويی و نكونام با موضوع رحمتی

 چالش در روابط قلعه نويی و نكونام با موضوع رحمتی
سرمربی استقلال در دعوای رحمتی و نكونام طرف دروازه بان تيمش را گرفته تا همانطور كه تيم ملی خانه نكونام شده، استقلال نيز به خانه ای امن برای رحمتی تبديل شود.

جام نیوز:امير قلعه‌نويي بعد از بازي با راه‌آهن بدون اين‌که کسي درباره مهدي رحمتي سوالي بپرسد، به حمايت از اين بازيکن پرداخت و گفت: «به سيد مهدي رحمتي تبريک مي‌گويم که بهترين گلر آسياست. در يک صحنه خيلي خوب با يک عکس‌العمل خوب تيم ما را نجات داد و در مجموع عملکردش را ستايش مي‌کنم.»


اين جملات در راستاي سريال حمايتي امير قلعه‌نويي از مهدي رحمتي بود؛ گلر سابق تيم ملي. پس از کناره‌گيري ناگهاني اين بازيکن از تيم ملي، سرمربي استقلال پس از جلساتي که با او در اردوي تيم داشت، مصاحبه‌هاي سريالي خود را عليه کي‌روش آغاز کرد. قلعه‌نويي همچنين با توجه به موضع رسانه‌ها عليه مهدي رحمتي و حمايت از کي‌روش به دليل اتخاذ چنين تصميمي، خبرنگارها را اجنبي‌پرست خواند و روي اين حرفش نيز پافشاري کرد. اين اتفاق‌ها در حالي رخ مي‌داد که امير قلعه‌نويي پيش از ماجراي رحمتي، معمولا به حمايت از کارلوس کي‌روش مي‌پرداخت.


شنيده‌هاي موثق حکايت از آن دارد که مهدي رحمتي و قلعه‌نويي در اردوهاي اخير بارها درباره اتفاقاتي که در تيم ملي رخ داده و باعث کناره‌گيري رحمتي شده است، گفتگو کرده‌اند. گلر استقلال ابتدا پس از کناره‌گيري از تيم ملي اعلام کرد: «به خاطر مسائل دو ماه اخير از تيم ملي کنار کشيدم.» اما پس از آن در گفتگويي ديگر صراحتا تغيير موضع داد و گفت: «در 5 ماه گذشته اتفاقاتي افتاد که ترجيح دادم کنار بکشم.»


در واقع او با تغيير گفتار، داستان را نيز به‌طور کلي تغيير داد. رحمتي ابتدا تاکيد داشت به خاطر بازوبند کاپيتاني در استقلال، با نکونام به مشکل خورد و ترجيح داد به تيم ملي نرود ولي اخيرا در گفتگو با برخي از دوستان رسانه‌اش موضوع را به شکل ديگري بازتاب داده است: «نکونام باعث شد کي‌روش به دنبال دانيال داوري برود و بخواهد من از تيم ملي بروم!»


اين در حالي است که نکونام و رحمتي تا همين دو ماه پيش از دوستان بسيار نزديک هم بودند و حتي رفت‌و‌آمد خانوادگي نيز داشتند. انتقال اين حرف‌ها به امير قلعه‌نويي باعث شده تا نه‌تنها روابط خود را با نکونام بسيار سرد کند، بلکه عليه کارلوس کي‌روش نيز موضع بگيرد.


گويا حرف‌هاي گلر استقلال براي امير قلعه‌نويي حجت بوده است. در حال حاضر کاپيتان استقلال و قلعه‌نويي روابط بسيار سردي دارند و سرمربي براي دومين بازي متوالي نام اين بازيکن را در مقابل راه‌آهن خط زد تا نکونام نيز شديدا دلخور شود. حالا اغلب بازيکنان استقلال تمام اين مسائل را تاييد مي‌کنند و معتقد هستند امير قلعه‌نويي تنها به خاطر حرف‌هايي که شنيده، بدين شکل عليه خبرنگارها، کي‌روش و نکونام موضع گرفته است.




:: موضوعات مرتبط: اخبار ورزشی , , ,
:: برچسب‌ها: چالش در روابط قلعه نويی و نكونام با موضوع رحمتی , اخبار جدید از قلعا نویی , درباره ی استقلال , اخبار ورزشی , ,
:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : مانوالا
ت : سه شنبه 24 بهمن 1391
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');